- Przedmiotem usługi jest kompletacja, zakup i transport produktów marki IKEA w sklepie firmowym IKEA Poznań.
- Usługa jest świadczona przez firmę AUTO PIOTROWSKI NIP 7842228285, poprzez stronę www.dowozmebli.pl , zwaną dalej Usługodawcą
- Dostawy odbywają się w poniedziałki, środy, czwartki oraz piątki
- Warunkiem wykonania usługi jest zaakceptowanie przez klienta wyceny zaproponowanej przez usługodawcę.
- Wycena usługi jest bezpłatna.
- Zmiany w zamówieniu można dokonywać najpóźniej na 2 dni przed wykonaniem usługi.
- Klient zobowiązuje się być pod wskazanym w zamówieniu adresem oraz być dostępnym pod podanym numerem telefonu, w dniu realizacji usługi, w godzinach wcześniej ustalonych z usługodawcą.
- Przy odbiorze zakupów klient jest zobowiązany do sprawdzenia wszystkich paczek.
- Z chwilą dostarczenia towaru, dokonania płatności za usługę i zakupy, odbioru paragonu / faktury, na klienta przechodzi prawo własności produktów i wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
- Jeżeli podczas zbierania zakupów, wystąpią braki magazynowe w IKEA Poznań klient zostaje powiadomiony telefonicznie i podejmuje decyzję o dalszej realizacji zamówienia.
- Miejsce w transporcie jest ograniczone, o wykonaniu usługi decyduje kolejność potwierdzonych zamówień.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nie wykonanie usługi, z winy nie leżącej po jego stronie lub z powodu zdarzeń losowych (kataklizmy, powodzie itp), jednak dołoży wszelkich możliwych starań, aby usługa została wykonana w innym umówionym z klientem terminie.
- Usługodawca dostarcza zakupy do miejsca, w które może dojechać auto dostawcze o masie całkowitej 3,5 tony. W przypadku, gdy nie została zamówiona usługa wnoszenia zakupów, towar dostarczany jest pod najbliższe zadaszenie, nie dalej niż 10 metrów od zaparkowanego auta.
- Usługa wnoszenia zakupów jest realizowana wyłącznie, gdy auto może podjechać NAJDALEJ 30m od miejsca docelowego rozładunku (wejście do klatki schodowej, wejście do domu) i droga jest utwardzona.
- W przypadku, gdy klient nie poinformuje o wyborze koloru przy produktach oznaczonych "różne kolory", kolor wybierany jest losowo.
- Rozpoczęcie usługi, czyli potwierdzenie przez klienta chęci skorzystania z naszej oferty, będzie skutkowało utratą prawa odstąpienia od umowy (zgodnie z ustawą z 2014 roku).
- W przypadku nieodebrania przez klienta zakupów w umówionym terminie, klient ponosi całkowity koszt dostawy.
- Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta.
- Szczegółowe warunki realizacji gwarancji i zwrotów produktów określone są na stronie internetowej ikea.pl
- Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do IKEA na własny koszt lub może skorzystać odpłatnie z usług firmy AUTO PIOTROWSKI Koszty zwrotu towaru ponosi zwracający.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.
OSWIADCZENIE:
Niniejszym oświadczam, że w żaden sposób nie jestem prawnie lub gospodarczo powiązany z siecią sklepów IKEA, a świadczone przeze mnie usługi w całości i niezależnie są wykonywane przez przedsiębiorcę działającego pod firmą 1. DiH SERWIS BARTOSZ PIOTROWSKI 2. AUTO PIOTROWSKI. Znak słowny IKEA został użyty wyłącznie w celu informacyjnym.